Cik Kecikk
Annyeonghaseyo!

Navigation : Hover the image




Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Saranghae!

Template: ANZ
Edited By: Your
Others:   



Assalamualaikum ,,  semalam aku abez kan satu buku tokk lepaskan gram aku .. kenapelah , bile aku kapel ngn someone mesti dye sebokk jea nak tacckel jugakk .. grhhh ! stress .. n kau plak Capital R mane boley syg 2owg seklai dalam hidop kau sengall .. kau pikr diry kau jea kan .. yup aku leyh sabar lagy lhaa .. sbb aku wad semua uh ade sebb ~ arynyh aku tak sekolah bb takde mood nak layan kepale ottak kau lagy .. pagy tady ade Bola baling olahrage n bola tamparr .. n aku jumpe chapikk tady dye pangill aku , tp aku wad derkk jea bb aku mmg tade mood nak layan dye . nyh bukan mase aku nak layan orang cm kauu ... aku bency kawan yg sebokk na rampas pakwe orgg ~~ aku bency pmpuan cm kau ! okeyh malas nak citer agy .. aku penad nak layan orang yg cm kauu .. Grhhhh ! aku dha takde mood .. Capital A tuh taknak lepaskan kau so cm ne lha aku nak kan Capital S .. ? hahhah tak pea .. try n try .. huhuhuux.. tady ade budak salah chat tetibe tanye aku sekolah kea takk padahal tak kenal langsungg .. :P blurr bengang jea budak oii .. hahhah .. oke arr aku takde citer agy k byee .. :D