Cik Kecikk
Annyeonghaseyo!

Navigation : Hover the image




Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Saranghae!

Template: ANZ
Edited By: Your
Others:   



hye... dah lame kau x  wad  citer .. tady kad sekolah aku ade latihan tokk  tarian kreatif peringkat negeri..mmg penad gilerr babenng lahh .. nasib petang x de kalo x .. serabut kple otax aku ..  tady aku jumpe chapix kad sebelah bilik muzik dye jumpe aku .. dye kate asal kau maki dye kad enpon.. perhh baran sial bila pulak aku maki dye.. sial la tuihh !  lebih baik aku kapel ngn dax kmelah mak bapak aku pun tahu.. aku mmg x suka orang tuduh aku .. aku harap kau terase laa budaxx ! n aku ade orang yang lebih sayang aku.. tpy bukan kau ! k laa dah x nax citer agy pasal tdy buad sakit aty je ...  aku nax maen game pool k laa bubbye ... karangan n citer aku pendekk je k bubbye..