Cik Kecikk
Annyeonghaseyo!

Navigation : Hover the image




Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Saranghae!

Template: ANZ
Edited By: Your
Others:   



Assalamualaikummm ..
Tady pagy aku tersedar ade mesej .. aku pikrkan capew upenye . My father frend . hahhaha , wad teperanjat je .. n mak aku suh g kday aku malas adex aku gax yg pegyy . dah kol 11.00 a.m cm tuh family aku ajax g umah abg ajiem bb dye kahwin.. mule || aku x nax g bb aku xsuke pakay baju kurung dah kne pakse aku g jelaa .. sampay sane aku aik umah dye .. amay dax perempuan yg kerekk gilerr .. dah budaa kampong tuh ckp jee laa . tpy x pe aku x kesah sangadd .. n aku jumpe sowang dak lakyy nyh ,, dye ngh basuh pinggan n cawan . dye putih yg slekk nye kad bawah mate ade taik lalat the bigger lostser hahaha.. failed terus .. . n aku makn dye pandang adex aku n sedare aku pons syokk ngn dye x pape ..aku bg hadiah kad pengntin tuh .. n blaa .. aku sukaa naik kete abg kau tuh cume kte dye uh .. bila ade bendul je mesti jejak nak jahanam kan kte ke ape ..  huh.. mals nak bg taw bukan dye wad pape pown .. n aku dah blek umah .. aku tggu qiela bapak berzaman .. dye kate semalam dye nax datang awal .. kol 3 .30 baru datang ape pown x boleyy .. aku mesej anepp .. dye mintaa gambaa aku .. aku x taw bg yang mane  aku ng je ape yg ade .. hahax. dye bg gambaa dye mmg laa tomey tapyy kureng berkenan hahah .. gambaa dye at bekok .. humm .. aku g cc bkk 3 jam lame baiii. kebas bontot kau dok kad kerusi nyh .. hummn skrang aku off enfon kau bb aku x nax owg ganggu aku maen game x suke !  skrang aku lawan pool ngn hamzah mne tah .,. dye main mmg tere glee babeng .. x taw menag or kalah.. bapak dye dah masuk byk .. mesty kalah umm =(.. aku dapat masuk bepe je .. boleyy laa daripade x de ..fine mmg aku kalah lawan ngn dye .. skrang ade budaa bed ngn aku . qielaa of course laa kau yg menang .. hhuhuhuh.., lalalalalala tgah tunggu penad ... cepatan dehh..panad aku tunggu aku wad yg lain.. hahhaha.. yess daa boleyy .. aku tgah lawan ngn dye ... ape laa .. x semangat x de dye bb aku hppy kalo maen ngn dye ..dye bg aku bolaa susah umm:((( maen tipuuu ... wahare aku kalah wat malu jekk .. x pe  aku nax lawan agy x puas aty .. k laaa .. bubbye .. sambung ecoox !